Witam serdecznie wszystkich, którzy zechcieli odwiedzić świat moich małych czarów. Wyruszycie tutaj wraz ze mną do krainy Magii, gdzie znajdziecie wiele pomysłów na to, jak wykorzystać chwilę w czarodziejski sposób. Szczypta Magii to blog, który ma w sobie coś magicznego. Dzięki niemu zaczerpniecie natchnienia oraz inspiracji do spędzania wolnego czasu i własnego tworzenia. Natchnie Was mocą, dzięki której poczujecie chęć działania.

17 sierpnia 2015

Herby klubowe AS Roma - jak prezentowały się wszystkie razem

Witam!
Dawno mnie nie było oj dawno. Trochę zaniedbałam bloga i rękodzieło. Brak czasu i chęci spowodowany brakiem zainteresowania sprawił, że mało czasu poświęcałam na rękodzieło. Bardzo chciałabym to nadrobić. Dziś chciałam Wam pokazać wszystkei cztery herby AS Romy, które zrobiłam już sporo czasu temu.


Mam nadzieję, że tu jeszcze czasami zaglądacie. Na razie będę pokazywała zdjęcia prac popełnionych wcześniej, a może w miarę możliwości czasowych uda mi się ponownie coś stworzyć :)




Jeśli chcecie zamówić taki lub inny herb zapraszam do konaktu na mail szczyptamagii@gmail.com :) Z miłą chęcią stworzę coś tak wspanialego :P

6 komentarzy:

  1. Dzięki dziewczyny :) Miło mi, że zajrzałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, to się ich trochę nakleiłaś i namalowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Emotikon smile
    Chciałam poinformować o zmianie adresu mojego bloga. Zachęcam do zmiany adresu dotychczas obserwowanego bloga z http://handmade-ania.blogspot.com na http://odtworczo.blogspot.com Emotikon smile Dzięki temu moje nowe posty będą się nadal wyświetlać w obserwowanych Emotikon smile
    Pozdrawiam!
    Ania - Odtwórczo

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za pozostawienie komentarza. Dzięki temu wiem, że tu zaglądacie i podziwiacie moje prace :)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam, bo Twój komentarz wyląduje w spamie!